Audyt i optymalizacja strony
Analiza strony internetowej, wskazanie największych problemów, pokazanie ich eleminacji, porównanie w stosunku do konkurencji i przeprowadzenie kompletnej optymalizacji strony zgodnie z wytycznymi.
Analiza i audyt strony firmowej klienta
Prawidłowa analiza i audyt strony www pozwala na wskazanie i poprawienie najważniejszych błędów na stronie, które utrudniają podskoczenie w wynikach wyszukiwania strony na poszczególnie frazy, a także sprawdzenie konkurencyjności frazy i analiza konkurencji.
Kompletna analiza i audyt obejmują badania witryny i strategii kampanii. Pomaga zrozumieć branżę, a także określa aktualną pozycję firmy na tle konkurencji.
Kompleksowy audyt ma na celu identyfikacje i wyeliminowanie potencjalnych przeszkód w osiągnięciu wysokiej pozycji Twojej witryny i pomaga budować podstawy szerszych, cyfrowych działań marketingowych. Analiza zawiera kompleksowe zalecenia dotyczące budowy strony, strategie content marketingowe i wstępny plan osiągnięcia celów biznesowych.
Współpracujemy ściśle z naszymi klientami przy ustalaniu celów ich działalności online. Nasz zespół ekspertów korzysta z szerokiej gamy sprawdzonych w branży narzędzi, zasobów i technik służących do dokładnej analizy Twojej firmy, klientów i konkurencji. Na zakończenie naszej analizy i audytu przedstawiamy obszerny raport na temat naszych ustaleń, zawierający jasne zalecenia dotyczące kolejnych kroków.
Informacje przedstawione w naszych raportach są jasne i czytelne, a wskazówki dalszego działania realne i możliwe do wykonania. Wykonanie audytu, czy to w wersji podstawowej, czy też rozszerzonej, to pierwszy krok, podejmowany przy współpracy z klientem. Pozycjonowanie strony niezoptymalizowanej znacznie utrudnia, a nawet uniemożliwia skuteczne pozycjonowanie strony.